Unistan - suudan ja saavutan

Väljasõit oli kooli juurest 23. märtsi varahommikul kell 4.00. Kuigi aeg oli varajane, ei maganud teel Tallinna sadamasse liigse ärevuse tõttu keegi. Räägiti hoopis juttu ja naerdi. Reisil saatis meid imetore reisijuht ja giid Ruth. Ruth rääkis meile reisiplaanist- mis meid Soomes ees ootab ja mida me seal teeme. Laeval võisime ringi käia, külastada poode, restoranides süüa ja vaadata merd.

Helsingis oli meil kõigepealt linnaekskursioon ja Ruth rääkis meile Helsingi linnast ja tema ajaloost. Käisime Soome rahamuuseumis ja Helsingi uhkes katedraalis. Seejärel suundusime Helsingist 20 km kaugemal asuvasse Vaantasse, kus asus Fazeri kommivabrik. Kõigepealt näidati meile filmi Fazeri perefirma loomisest ja maiustuste sortimendist firma algusaastatest kuni tänapäevani. Seejärel viidi meid ruumi, kus võisime nii palju komme süüa, kui jaksasime. Tingimuseks oli, et vett juua ei või. Külastasime ka Sea Life, kus saime vaadata erinevaid mereolendeid ja kalu. Oligi aeg suunduda Jumbo keskusesse, kus saime süüa ja šopata. Teel sadamasse tegime peatuse Sibeliuse pargi juures, kus saime teha kauneid fotosid Sibeliuse monumendist. Laeval sõime ja vahetasime muljeid toredast päevast toredate inimestega. Mõnel lapsel hakkas küll laevas veidi paha, kuid see läks kiirelt üle. Kooli juurde tagasi jõudsime umbes kell 2.30. Õnneks oli järgmine päev vaba ja saime magada kuni lõunani. Reis läks meil väga ladusalt. Ja, mis kõige tähtsam, keegi ei kadunud ära ja kõik jõudsid tervelt koju.